Door Erik van der Vlag op 4 januari 2016

Jeroen Dijsselbloem speciale gast op Nieuwjaarsreceptie PvdA Stadskanaal

Op maandag 11 januari organiseert de PvdA Stadskanaal haar traditionele Nieuwjaarsreceptie. Plaats van handeling is deze keer het Best Western Hotel Stadskanaal en zal beginnen om 19.30 uur. Deze keer zal de receptie een openbaar karakter hebben.

Speciale gast op deze avond is niemand minder dan Jeroen Dijsselbloem, Minister van Financiën en tevens voorzitter van de Eurogroep. Een toespraak zal Dijsselbloem niet houden. Na een korte inleiding zal de Minister vooral in gesprek gaan met de bezoekers en te praten en discussiëren over het politieke wel en wee in met name Zuid-Oost Groningen. Thema’s als arbeidsmarktbeleid, armoedebestrijding en natuurlijk de windmolenproblematiek zullen ongetwijfeld de revue passeren.

Erik van der Vlag, bestuursvoorzitter van de PvdA Stadskanaal, is zeer verheugd op de komst van Jeroen Dijsselbloem. “Het is een voorrecht om zo’n belangrijk en veelbesproken persoon als gast op je Nieuwjaarsreceptie te hebben. Ik nodig dan ook alle inwoners uit om een bezoek te brengen en in gesprek te gaan met de Minister. Alle bezoekers zullen in de gelegenheid worden gesteld om hun brandende vragen aan de Minister te stellen en dat hoeven uiteraard niet enkel alleen maar lokale thema’s te zijn. Het mag over alles gaan. Vraag het dus aan “de penningmeester van Nederland”!

Van der Vlag benadrukt dat er maar beperkt plaats is in het hotel. De zaal op maandag 11 januari zal open zijn vanaf 19.00 uur en dus is het advies om op tijd te komen, want vol is vol.

De muzikale omlijsting zal deze avond worden verzorgd door FATH uit Ter Apel.

Belangrijk naschrift: bezoeken van bewindslieden zijn altijd onder voorbehoud!

Contactpersoon:

Erik van der Vlag, bestuursvoorzitter PvdA Stadskanaal

Tel: 06 – 55 39 27 99

Erik van der Vlag

Wie is Erik van der Vlag? Erik is geboren in Groningen en woont in Stadskanaal. Het wonen in de gemeente Stadskanaal bevalt Erik uitstekend. Stadskanaal is een gemeente met vele voorzieningen die we met z’n allen moeten koesteren en met voor elk wat wils. Bovendien is Stadskanaal een gemeente met een enorme regiofunctie. Erik is

Meer over Erik van der Vlag

Waar ben je naar op zoek?