De PvdA stelt haar kandidaten voor

26 januari 2018

Woensdag 21 maart zijn er weer gemeenteraadsverkiezingen in onze gemeente. Uiteraard doet de Partij van de Arbeid ook weer mee. In de aanloop naar de verkiezingen stellen we elke week een kandidaat uit de top van onze lijst aan u voor. Deze keer is de beurt aan Roos de Groot, zij staat op plek 7.

Wie is Roos de Groot?

Roos de Groot (1972) woont in Stadskanaal. Roos is in Gelderland geboren, heeft zo’n 10 jaar in het zuiden gewoond en 25 jaar in het noorden van het land, waarvan de afgelopen 7 jaar met plezier in Stadskanaal. Na een administratieve en enkele jaren juridische opleiding heeft ze administratief werk gedaan bij meerdere bedrijven en organisaties en divers vrijwilligerswerk. Roos heeft in juni 2017 de cursus Politiek Actief succesvol afgerond en is vervolgens enthousiast lid geworden van de Partij van de Arbeid.

Waar staat Roos voor?

Respect voor elkaar, tolerantie, gelijke behandeling en rechtvaardigheid vindt Roos belangrijk. Ze wil graag meewerken aan verbeteringen en vooruitgang voor de inwoners van de gemeente Stadskanaal. Belangrijke uitgangspunten daarbij zijn voor haar: samenwerking, dossierkennis, een zorgvuldige belangenafweging en op de hoogte zijn van de meningen en ideeën van inwoners en belanghebbenden.

Wat zijn de interesses van Roos?

Roos is maatschappelijk betrokken en wil graag haar kennis vergroten en zich inzetten op het gebied van duurzame energie, werkgelegenheid en laaggeletterdheid.

Roos de Groot wil graag voor u aan de slag in de raad. Stem daarom woensdag 21 maart PvdA!