Over ons

U kunt de PvdA en de afdeling Stadskanaal op verschillende manieren steunen. Bijvoorbeeld door lid of belangstellende te worden. U kunt ons ook steunen door vrijwilliger te worden of geld te doneren voor onze permanente campagne.

Samen werkt beter

Echte winst, dat is een land waar we allemaal verder komen. Een land waar we elkaar in tijden van crisis niet loslaten maar meenemen. Waar ook morgen goede zorg voor iedereen beschikbaar is. Waar de beste scholen voor onze kinderen aan de basis staan van een sterke economie. Waar goed werk beloond wordt met een fatsoenlijk salaris. Waar iedereen die meedoet zich thuis voelt – ongeacht afkomst of geloof.

Die winst boeken we als we er niet alleen voor onszelf, maar ook voor elkaar willen zijn. Als we de rekening van de crisis eerlijk delen. Als we niet alleen kansen scheppen maar ook grenzen stellen en misbruik aanpakken. Dan wordt Nederland een mooier land. Mooier dan het land van rechts. Het land van “ieder voor zich” met weinig winnaars en veel verliezers. Dat kan anders.

Samen werkt beter. Partij van de Arbeid.

—————

Word lid. Dit kan al vanaf € 1,- per maand

Wat je als lid wilt doen bepaal je zelf. Je kunt actief worden in de afdeling Stadskanaal, het gewest of landelijk. Als vrijwilliger, bestuurder of volksvertegenwoordiger. Of je ziet jouw lidmaatschap puur als een steun voor de idealen van de Partij van de Arbeid. Hoe je het lidmaatschap ook wilt invullen: je bent van harte welkom.

Word belangstellende
Wil je meer weten over de PvdA, maar nog geen lid worden? Dan kun je je ook aanmelden als belangstellende door je gegevens te mailen naar [email protected] of ga naar https://mijn.pvda.nl/web/aanmelden/belangstellende. Je krijgt dan een informatiepakket thuisgestuurd en je ontvangt regelmatig per e-mail informatie over de activiteiten van de PvdA. Ook ontvang je de nieuwsbrief van de afdeling Stadskanaal per e-mail. Aanmelden als belangstellende is gratis en vrijblijvend.

Help als vrijwilliger
Je kunt op verschillende manieren actief worden bij de PvdA. Meedoen kan in de afdeling Stadskanaal of landelijk. Denk hierbij aan het bezorgen van nieuwsbrieven, canvassen (met partijgenoten langs de deuren), campagne voeren, flyeren, stukjes schrijven voor de website/nieuwsbrief. Klik hier, meld je aan via [email protected] of stuur een e-mail naar onze secretaris.

Draag bij als donateur
Wij voeren campagne op eigen kracht. Dit betekent dat de PvdA, in tegenstelling tot andere politieke partijen, geen geld van het bedrijfsleven aanneemt. Daarom is uw bijdrage heel belangrijk. Ook als u niet veel kunt missen – alle beetjes helpen! U kunt uw bijdrage voor de afdeling Stadskanaal storten op:

Rekeningnummer NL96RABO 0119 4992 23
t.n.v. PVDA AFD STADSKANAAL te Stadskanaal
onder vermelding van bijv. ‘donatie’ of ‘bijdrage permanente campagne’

Steun ons met belastingvoordeel

De PvdA is erkend als een algemeen nut beogende instelling. Daarom kunt u ons fiscaal voordelig steunen: giften boven een bepaald bedrag zijn fiscaal aftrekbaar en over nalatenschappen betaalt de PvdA geen belasting.

Waar ben je naar op zoek?